Ik ben zomaar een moeder,
zomaar een vrouw.
Maar al mijn liefde en nog zoveel meer,
Stop ik voor altijd heel diep in jou.
Ik zal je troosten, knuffelen, liefhebben en er voor je zijn,
Maar ik kan je niet sparen voor teleurstellingen en pijn.

Ik zal het nooit helemaal goed doen dat kan ik niet beloven,
Maar ik zal mijn uiterste best doen, wil je dat geloven?
Ik gun je geluk, wijsheid en al het moois in het leven, 
Maar garanties voor onbezorgdheid kan ik je niet geven

Ik zal je beschermen en ik laat je vrij
En ook al ben ik niet in de buurt toch blijf ik dichtbij.
Ik laat je los als dat moet, als jij je eigen keuzes gaat maken,
Maar zonder dat jij het weet blijf ik altijd over je waken.

Ooit hoop ik dat je begrijpt wat ik bedoel,
Dat je weet wat moederliefde is, wat ik voor je voel.

Ik ben zomaar een moeder,
zomaar een vrouw.
Maar al mijn liefde en nog zoveel meer,
Stop ik voor altijd heel diep in jou.
