Na lang wikken en wegen, dromen en bedenken is het zover.. ik verhuis naar een .nl site. Waarom ik dat doe en wat er nog meer veranderd? Lees gauw verder!

Ik ben met bloggen begonnen als een uitlaatklep voor mijn ongeremde gedachtenstroom maar ook om een soort dagboek bij te houden voor mezelf. Ik vind het heerlijk om na een drukke dag mijn hoofd leeg te schrijven en dingen te delen met anderen. Zodoende begon ik justanotherdaybyanne. In een jaar tijd zag ik de statistieken groeien en ik vind het heel leuk dat mijn blogs met zoveel enthousiasme worden gelezen. Bijzonder om zulke mooie en lieve reacties te krijgen,  van mensen die ik niet eens ken! Het leek me gaaf om een eigen domein op het wereldwijde web te hebben maar ik vind het stiekem ook best spannend. WordPress is op de een of andere manier toch een ‘veilig wereldje’. Maar goed,bij deze dus mijn eigen site en jep, ook een andere naam! Waarom? Ik wilde zelf heel graag van het engels af en het leek me een goed moment om dit samen te doen met de overgang naar een eigen site. Bij deze presenteer ik dus met gepaste trots:

Nummer 26

Voor ons een letterlijke nieuwe start op nummero 26 omdat we recent verhuisd zijn en nu is mijn huisnummer dus ook gerelateerd aan mijn blog. Waarom? Omdat het allesomvattend is ( tenslotte gebeurd het daar ), lekker nuchter Nederlands en goed te onthouden! ( Wees eerlijk, ook niet geheel onbelangrijk in het blogwereldje )  Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat!

Op mijn site staan een hoop van mijn blogs die ik graag mee wilde verhuizen. Omdat ze belangrijk zijn voor mij of omdat ze vaak zijn gelezen.

Bij deze dus mijn vernieuwde blog:

Nummer 26

Liefs, Anne

Special thanks gaan naar Jelle, zonder hem had deze digileek het niet kunnen doen. Dank voor je tijd en je inzet!

 

Ps. Laat je in een comment weten wat je van mijn site vind? Vind ik lief en leuk!

